Bebegim 8 aylık olmak üzere ve bugün ateşi vardı bir düşüyor bir yukseliyor sonra baktım ki dişinin yeri beyaz ve sert olmuş sanırım o yüzden şimdi üstü gayet ince uyumadan önce de şurup verdim kaç saatte bir bakmam lazım gece uykuda ateşienirse nasıl bir yol izleyip uyandırmam lazım bana yardımcı olabilir misiniz