UmayGmz 34 gün oldu doğum yapalı 3 tane dikişim vardı sonuncuda düştü bugün lakin bendeki o korku sanki o et birbirinden ayrılacak tekrar ilişkiye girsem kocamla askerlik arkadaşı olduk bide sağolsun covid oldu son 2 haftadır lohusalığımda sıkıntı içinde geçti ayrı odalardayoz çocuga bakamıyor yüzümü yıkmaya gitsem çocuga bakabilecek kimse yok neyse ne zaman ilişkiye girdiniz acıyormu bide agdaya ne zaman gittiniz bide bu göbek bizle kalacak mı yoksa o deri zamanla gerginleşiyomu kocam bi işe gitse spora başlıycam rahim toparlanmadan da korse takmak mantıklı gelmedi kontrole de gidemedim covidden dolayı deri toplanıyor değil mi kızlar toplanıyo deyin 😂
MyEternalLoveNoyann UmayGmz hahaha yah kendimi gördüm şuan bende 29gunluk anneyim ilişkiden aşırı korkuyorum valla nasıl olacak bilmiyorum ağda konusu bende de muamma ondan da korkuyorum dediğin gibi sanki orası yirtilirmi diye düşünüyorum. Korse konusunda bana da doktorum 1bucuk ay takma rahim toparlansin dedi ama 4 5gundur takıyorum valla jöle gibi karnimi gördükçe sinir oluyorum
aleyyy UmayGmz ben doğum yapalı 6 ay oldu normal doğum yaptım 1-2 hafta içinde termal korse takmaya başladım öyle abartılı bir kilo alımım yoktu ama karnım baya vardı korseyle baya toparlandı eski bedenime indim çok şükür 3 ayda ama karnım aşırı yumuşaktı kilo verdim ama o yumuşaklık sinirimi bozuyordu 2 Aydır da düzenli spor yapıyorum eski halimdeyim artık diyeceğim o ki korse spor düzenli beslenme
Annisno UmayGmz aynı şeyleri yaşadım😂 41. gün ağdaya gittim 6 tane dikişim vardı iyileşmişti. Hiç bi sıkıntı kalmadı. O bölgeyide aldı kuaför. İlişkiye sıra gelince acı oluyor ama aşırı değil hafif. Göneğiniz toparlancak rengide açılcak. Ama korse bende takmadığım için biraz göbüşüm kaldı🥺 sporla eriyeceğine eminim ama👌🥳
hunilimomm UmayGmz bende normal doğum yaptım benim dikiş korkum var uzun sürmüştü benim o yüzden çok korkmuştum üstüne bide basur olmustim o yüzden baya uzun girmedik iliskiye ilk iliskiye bi 60 kusur gün sonra denedik ama acayip acıdı kendimi istemeden çok kasıyordum kendimi toparladigim zaman oldu göbek maalesef kalıyor ve yumuşuyor sertleşmek yerine korse kullanın yada olmadı kalın göbeğinizi saran bi tayt olsun ben takamadim yazın doğum yapmıştım ve sıcaklarda çok bunaldım sonra ne oldu göbek bingil bingil kaldı 😂
aleyyy MyEternalLoveNoyann ben doğumdan yaklaşık 2 ay sonra ağdaya gittim hiçbir sıkıntı olmadı çoktan iyileşmişti çünkü ilişkide 40 ım çıktığı gün oldu bende korkuyordum fakat korkulacak hiçbir durum yok aynı yani devam 😂
UmayGmz MyEternalLoveNoyann bende slime gibi diyorum inceldim de o öndeki deri sinirimi bozuyor herkes bana zamanla toplayacak dedi annem felan bugünde annem diyoki yukardan vahiymi bekliyon spor yapmazsan sıkılaşmazsın sinirim bozuldu başta bana kimse böyle bişey demedi hani kendi toparlanacaktı 😂
UmayGmz aleyyy vallahi bende eski bedenime indim lakin göbegimin önünde deri kaldı işte gögüsler küçülmüyor bi zaten çok küçüklerdi biraz daha büyüdüler alıp sırtıma taşıyacam artık onlarıda 😂
MyEternalLoveNoyann aleyyy ayh INS dediğiniz gibi olur valla ne bilim doğum esnasında devamlı o masaya in çik açılma varmı bak durumları falan beni benden aldı orası kendi haline kalsın istiyorum yani o derece🤣 bende kırk çıksın gidecem agdaya mecbur olacak bunlar napalim ilk sefer geçsin sonra korku kalmaz elbet 😄
MyEternalLoveNoyann UmayGmz hahaha aynen sporsuz olmaz ben hicbiseu yapamasam bile bebeği kucağıma alıyorum evin içinde sağa sola bacak hareketleri falan yaparak yürüyorum🤣 benimde aynı karnim indi kiloda verdim biraz ama o deri aşağı sarkıyor ne gıcık ins düzelir bian önce
Yengecanne_ UmayGmz göğüsler de sarkıyor haberiniz olsun.Çatlıyor ani büyüdüğü için.Krem sürün mastit olmayacak kadar sütyen takın bence.Bana kimse demedi bunları maleseff
aleyyy UmayGmz 😂😂işte dediğim gibi göbek sporla gidiyor kilo versende kalıyor. Bende de o göğüs işi problem ya benimkiler normal büyüklükteydi ama doğumdan sonra ciddi anlamda kendimi inek gibi hissediyorum zamanla eskisine döner dediler ama hala büyük 😂
Yengecanne_ Tıbben doğrusu sizin söylediğiniz gibidir ama biz hep karnımızı sarıyoruz ailecek.Çünkü o karın kalıyor sonra…Korse takmıyorsanız toparlayıcı tayt, o da olmuyorsa canınızı yakmadan baş örtüsüyle bir şeyle sarın yoksa jöle gibi kalıyor.
UmayGmz Yengecanne_ korsem felan varda ben rahim toparlansın diye bekledim valla yanlışmı yaptık bilmiyorum ki herkes toparlanır dedi bende 1 hafta sonra spora başlıycam bu göbek beni çıldırtır çünkü kendimi igrenç hissediyorum
UmayGmz Yengecanne_ valla ben 170 63 kiloylrn bile desteksiz 90 beden giyiyorum gene aynı bedendeyim evde sütyen takmıyorum arada belki rahat olmuyor hiç sütyenle yarım atlet sporcu atleti felan giyiyorum hep
Yengecanne_ UmayGmz Allaha çok şükür ben spor yapmadım korse taktım düzeldi zamanla.Bebekle spor yapmaya da enerjim hiç yoktu zaten .Siz inşallah başarırsınız 😊
Mircet UmayGmz valla neredeyse doğumdan sonra 3 ay sonra oldu inanılmaz korkuyordum ama hiç öyle olmadı ilk bi kaç ilişkide kanama oldu ama doktora gittiğimde herşeyin normal olduğu söylemişti.Göbek hafif kaldı ama ya ama tabi o sönmüş balon edası geçti 😂
Annisno UmayGmz bende 170 e 63 kiloyum şuan ne kadar da aynıyız😂 4 ay önce doğurdum. Ama göbüşüm var pnu eritmem gerek🙄 diğer yerler iyi. Bi de sütyen takamıyorum ya inş sarkmaz
Yengecanne_ UmayGmz valla kesinlikle nine göğsü gibi aşşağı iniyor.Genetiği süper olanları bilmiyorum ama süt doluyor sonra göğüs terbiye oluyor insan bu benim göğsüm mü diyor…
aleyyy MyEternalLoveNoyann öyle tabi ki diyorum ya benim tek derdim temizlensin de nasıl olursa olsun ilk bacak koltuk altı diye gittim sonra komple yaptırıp çıktım çünkü en kolayı jilet ama onunla da yapılınca berbat bir hal alıyor hiç korkma yani
UmayGmz Annisno sarkarsada hayırlısı şuan hiç takılacak gibi değil zaten gögüsüm yerinde durmuyor sağlı sollu bebişde 😂
Hiperaktifanne UmayGmz ben 41. Gün ilişki yaşadım. 😁🙈Hiç acımıyor korkma, aynı önceki halini alıyor. Hatta daha rahat yaşıyorsun ilişkini. Göbek konusuna gelince 20 kiloya yakın kilo aldım ve 3 ay içinde hepsi gitti yine eski fit ben kaldı. Ondan da korkma ama tabi egzersiz yeme içme dikkat et 👌🏼