Biz daha yeni geçirdik malesef hiç bir tedavisi yok kendi kendine geçiyor ilk ateş yapıyor arkasından kaşıntıyla beraber döküntüler çıkıyor Ağızdakı yaralara karadut özü iyi geliyor ben kendim oldum ilk normalde yetişkinler de görülen bir hastalık değişmiş doktor çok şaşırdı ben ve 7 aylık bebeğim çok ağır atlattık yavrum kaşımayıda bilmiyor sadece ağlıyordu ben deli gibi kaşındım kim bilir kızım nasıl kaşındı bugün 10.günümüz çok şükür atlattık oğluma da bulaştı 6 yaşında ama çok hafif atlattı herkeste farklı oluyormuş inşallah en hafif şekilde atlatırsınız zaditen şurup vermişti bebeğime de geceleri veriyordum uyku yapsın diye