Kızlar oğlum haftaya 3 yaşına girecek sürekli boğaz enfeksiyonu oluyor ayda 2 kere kesin olur. Çocuk doktoru bademciklerinde bişey yok diyor 2 farklı acil doktoru da bademcikleri çok kötü çok sık tekrarlarsa alınması gerekli diyor. Başına gelen var mı bende 3 4 yaşlarında çok sık hasta olurmuşum benimkini de almışlar 🤦🏼♀️ ayda 2 kez antibiyotik kullanıyoruz resmen ne iyi gelir ne yapacağız hiç bilmiyorum 😔