Kızım 24 aylık bende 37 haftalık hamileyim son bi iki aydır kızımın tırnak yediğini sürekli tırnak etiyle oynadığını gördük eşiminde böyle bir alışkanlığı var ne yapmak gerek nasıl davranmak gerek hamilelliğm biraz stresli geçti bu dönemde babam vefat etti sinirli stresli bir dönem gecrdim acaba benim yüzümden mi bu şekilde oldu ne yapmam gerekiyor lütfen bu konuda yardıma ihtiyacım var doktorada elbette gitmeyi düşünüyoruz ama yaşayıp bu şekilde durumu atlattık diyebilen var mı acaba