Arkadaşlar biraz fazla post açıyorum zamanınızı alıyorum hakkınızı helal edin lütfen bir soru soracağım 4 Ekim de doğum yaptım iki gün sonra kaynanam Corona oldu bnde çok kötüydüm ameliyat tan dolayı öksüremiyorum da çok terliyordum belim omuzlarım kopacak gibiydi annem Corona sin dedi bn belim ameliyat tan dedin omuzlarım da süt sağmaktan sandın doğum olduktan 10 gün sonra kontrol e gittim doktorum test yap dedi ve pozitif çıktı oğluma çok korktum ama bulaşmaz dediler emzirirken Corona olan varmiydi nelere dikkat ettiniz ne yaptınız nasıl atlattınız benim belim çok ağrıyor bide öksürük var öksüremiyorum