Yagmurtekin babyturco doğadan kullanıyorum denemediğim bez kalmamıştır herhalde ama en sevdiğimiz bu olabilir. Geceleri çok kuru tuttuğu için prima kullanıyorum hala başka hiçbişey denemedim bile 15 aylık şuan kızım. Ama bütün gün babyturco doğadan kullanıyorum ve aşırı memnunum. Primanın inceliğinde. Sleepy çok kalın mesela. Hiç taşırma vs yaşamadım pişik de yapmadı. Her bebek farklı olur ama ben aşırı memnunum