Bogaannesi salgın varmış 15 gündür bebeğimle hastayız denemediğim şey kalmadı çocuk sürekli boğuluyo öksürük krizine giriyo burnunu açıyoruz aspiratörle yetmiyo diye şırıngaya geçtik 5dk sonra yine aynı. Ateşi de yükseliyodu üç gündür yok çok şükür ateş olunca iki kez fitil sonra hep calpol verdim. Ateşten vücudu döküntü yaptı. 15. Gün artık burnu dışarı akmaya başladı öksürük azaldı. Önce doktor ventosal öksürük şurubu ve rhinfant burun spreyi verdi üç gün sonra çocuk gece boğulmaktan uyuyamadı acile gittik İburamin zero ve zyrtec alerji şurubu verdi üç gün ara verip burun spreyine devam et dedi. Ihlamur içiriyorum ,soğana karanfil batırdım, vicks baby balm kullandık vücudunu kızarttı daha sürmedim ,ayağının altına zeytinyağı sarımsak yaptım, biri yazmıştı tereyağı ıhlamur pekmezden şurup yaptım. Açık havaya çıkarıyorum arabaya koyup biraz açılıyo.Ben tükendim ne yaptıysam olmadı kendiliğinden geçeceği günü bekliyorum. Ben de ilaç kullanıyorum. Nette araştırdım udi hindi yağı diye bişey varmış ondan aldım sabah aç karna içiyorum bağışıklık güçlendirsin diye çörekotu yağı aldım onları kullanmaya başladığımdan beri daha iyiyim artık denk mi geldi bilmiyorum 15gündür ilk kez bugün iyiydim.