babymakarena Baby turco’nun bezini kullanıyorum ama oğlum cok hareketlendi asla tek basıma değisemiyorum altını külot bez alıcam ama bedenleri bi tık küçük sanki oğlum 11 buçuk kilo kaç numara almalıyım ? veee kullananlar memnun muyuz🌸
Merveee_94 babymakarena slepyden çok memnunum hiç pişik olmadı daha külot bezide aldım ama bi kere kullanabildim kızıma daha büyük geldi taştı hep biraz daha kilosu yerine gelince tekrar deniycem
1bebis1annis babymakarena sleepynin gece külot bezini birkaç aydır kullanıyorum çok memnunum cırtlıya göre çok daha sağlam ama kalıplar küçük oluyor külot bezlerin ona göre alın derim
Kubrafyd babymakarena sleeppy külot bez kullanıyorum 6.ayından beri şuan 13 aylık ve çok memnunum. Benim oğlum 11.5 kilo 6 numara kullanıyorum.
ezgizehra babymakarena 5+ kullaniyorum kizim daha yeni 12 kilo oldu 5 küçük geldi birazcik suan 6 da alsam buyuk olmaz gibi kalibi kucuk çünkü alacaksanz 5+ile baslayin derim Yada 5 ama adet olarak az alin ben oyle denemiştim
Esra2425 5 numara kullandık kilot bez.12 kilo falandı oğlum ideal oldu fakat ben kilot bezi tuvalet alıştırma zamanında kullandım.
Esra2425 Bir bez kadar güzel desteklemiyor.Kilot bez daha çok sizi yorar.Taşırma falan illaki oluyor.Bide giydirirken alttaki büttün kıyafetlerini çıkar giydir zor geldi bana
Berenikom Külot bezi önermem. Kaka yaptığı zaman altını değiştirmek zor oluyor ve genelde tasiriyor. En iyisi cırt bez. Üstelik külot bezi giydirmek daha zor