Arasbeyinannesi trtlannem 2 aylık oglum var oda 24 derece ben büyükler yüzünden bir uzun zıbın üzerine pijema takımı giydiriyorum bence fazla ama karışanım çok 🙄
Demetbulut trtlannem od derecesini bilmiyorum derecem yok ama Antalyada yasiyoruz oglum 22 aylik mevsimlik pijama takimi ile yatiyor
Glsn1 trtlannem 22 23 derece oda kısa kollu zıbın atlet üstüne ince pijama takımı o kadar asla sıcağa alıştırmadım dün komşuya gittik çok sıcaktı evi asla durmadı kıpkırmızı oldu sürekli ağladı eve gelince uyudu
Senalcan 5 buçuk aylık kızım var uyku tulumu diktirdim iç müslin dış pazen çok rahat ettim ya ev 22 derece ayarladım koca yaz üstünü örtmeden uyuyunca ona alıştı şimdi üstünü örtmeye çalışınca hemen bacaklarını kaldırıyor ittiriyor uyku tulumuyla çok rahat ettim
Demetbulut trtlannem asla örttürmez üstünü yatarken corap ta giymez ama yakindir uyku tulumuna gecisimiz
tecrubesizannee Uzun kollu body ve normal tulum giydiriyorum. Üstünü örtmüyorum ev sıcak diye 25-26-27 derece şu aralar
Psikologanne00 2,5 aylık 22-23 derece de kısa kollu zıbın üstüne ince pijama takımı üstünde battaniye ile ötrüyorum . Ama asla kollarını sokmuyor hep yukarda😣 elleri soğuk oluyor genelde