Evet evet doğru okudunuz arkadaşlar. Doğum yapalı 11 gün oldu ve 1 haftadır göğüs acısı cekiyorm hatta 2 gündür bebeğimi emziremiyordum. Çok araştırma yaptım. Göğüs pompasımı almadım balmumu, ayva çekirdeğinden jel, zeytin yağı , tahin yağı , çiğ sogan neler neler hiç biri işe yaramadı kremlerde dahil. Bugün eltim sobanın kuzinesine soğan koydu o pişti ortadan böldü sıcaktan az ılık bir şekilde soğanın içine şeker atıp ılık bir şekilde göğüs ucuma kapattı. O kadar kötü yaraydı ki bildiğiniz kan geliyor ucundaki yara kırmızı kırmızı gözüküyordu. Soğanı göğüs ucuma kapattı. Sıcak olunca biraz zonkladı ama dayanılmaz değildi. Sonra sıkı bir sütyen giydim sabahladım o şekilde ve mucize bir şekilde sabah toplanmış bir şekilde uyandım veeee bebeğimi emzirdim. Bunu 3 gün felan aralıksız denense eminin tamamen geçer. Deneyin bence 🥰