İyi geceler canım anneler,
Genelde kafam bu saatlerde boşaldığı için aklıma bu saatlerde geliyor bu tarz sorular 🤓 Şimdi oğlum 1 yaşına girdi. D vitamini 400 lük mü kullanacağım yoksa artış olacak mı acaba? Doktorumuza da soracağım yarın sabah ama dayanamadım o kadar beklemeye sorayım dedim hemen 🤭😬