Gamze_67 4bucuk aylık kızımla 6 saatlik yol gideceğim yarın gece emzirmeden sonra yanımdaki koktuga yatırarak mi goturmeliyim yoksa pusetine mi koymaliyim
sedaaff96- Gamze_67 bence puset daha güvenli olur gibi geldi en azından kemerini falan bağlarsın sen uyuyakalsan etsen falan koltuktan dönüp düşebilir yada Allah korusun ani bi fren bir şey olsa puset yine daha Güvenli olur
AzraCemre Gamze_67 6 saat puset için çok fazla. Size tavsiyem ikiside. Puset bir süre sonra bebekte kan dolaşımını yavaşlatıyor diye biliyorum hatta geçtiğimiz senelerde haber olmuştu bi bebek pusetinde ölmüştü ( Allah korusun)
Daisygirll Gamze_67 yaa ben de 9 saatlik yola çıkmayı düşünüyorum gece yolculuğu olcak çok zor olur mu düşünüyorum siz de deneyiminizi paylaşırsanız çok mutlu olurum bebeğim 5.5 aylık
Azyef Benim kızda 5.aya girecek ıkı üç haftadır pusette durduramıyorum kalkmak ıstıyor oturmak ıstıyor diğer aparata gectım arabada ıkı saatlık memlekete pusette zor götürüyorum bu aralar .Gece boyu uyuyan akıllı bır mınnaksa güvenlık acısındanda puset diyorum birde her türlünalın durmadı pusette koltuğa yatırır bağaja yollarsınız
agacsizkoala Bence puseti yanınıza alın , bide kalın örtü alın yorgan gibi, pusette rahat edemezse puseti yere koyar örtüyü serer bebeğinizi koltuğa yatırırsınız
Nazlozzun Daisygirll bebegini en iyi sen tanırısn nasıl rahat ediyor nasıl uyuyor mama saati kacta buna göre konforunu saglarsan hicbir sıkıntı yaşamazsın
Gamze_67 Daisygirll şuan yoldaym yaklaşık 2 saatimiz daha var ilk 2buxum saaat falan uyudu sonrasında biraz.mizmizlandi bizim sorunumuz meme reddi yasamamizdan kaynaklı emse uyuyacak sakinlesecek birazcık emzirdim şuan pusetinde kendi kendine oynuyor
Nazlozzun Gamze_67 ben 3 aylık kızımla otobüsle 12 saat yolculuk yaptım yanıma yatırdım hic uyanmadı cok rahat gittik istedigi gibi döndü hareket etti puset bir süre sonra belini agrıtır harketlerini engeller huzursuzlanır ve sürekli uyanır
tavsanveannesi 5 aylık kızımla 8 saat gitmiştim ayağımda yastıkla salladım uyudu 2 li koltuk almıştım uyandıkça salladım bi problem olmadı
Daisygirll Gamze_67 sağlıcakla varmışsınız çok sevindim darısı bizim başımıza benimki puseti pek sevmiyordu şimdi biraz büyüdü durur mu hiç fikrim yok en iyisi evde alıştırma yapayım teşekkür ederim 🤗💐
Elif_emir Gamze_67 kesinlikle koltukta uyutmayin sizi korkutmak istemem ama üç gün öncesinde bende bebeğimle otobüs yolculuğu yaptım dört saatlik ve kaza yaptık bebeğimi yanımdaki koltukta uyutmştm bende uyuya kalmıştım otobüs kaza yapınca bebeğim koltuktan düşecegi son anda montundan tuttum Allah korudu rabbm kimseye evlat acısı yaşatmasın kesinlikle puset ve dikkatli olun lütfen ,❤️❤️
Gamze_67 Elif_emir pusette uyuttum kemerini taktım sonrasnda uyudu ve hep kucagimda ağladı zar zor btrdik ve hiç bi şekilde uyandım çok geçmiş olsun