Newmom2020 Bayankus https://resminiz.com/r/rVrWL benim bebeğimin ayak parmağına sehpa düşmüştü önce kırıldı sanmıştım içi kan dolduğundan yani hematomdan dolayı da şişlik vardı, orası patlayıp içindeki kan akana kadar 1 hafta yürüyemedi sonra iyileşmişti çok şükür, biz hastaneye gidip filmde çektirmiştik o gece sabaha kadar ağlamıştı ama şu an o tırnak düştü yerine yenisi de çıktı 3 ay oldu
Kumsal-Arden Bayankus kızımda sıkıştırdı bir süre sonra simsiyah oldu ve sonra düştü. Yerine yenisi geldi. Geçiyor merak etmeyin
Bayankus pogacayanakli_aylamm gardırop’un kapağına sıkıştırmış çok büyük bir morluk yok ama korkuyorum yine de
pogacayanakli_aylamm Bayankus birsey olmaz merak etmeyin. Kucukken benimde buyuk demir kapiya sıkışmıştı birsey olmadi gecici bir morluktur zeytinyagi surebilirsiniz
Gupssse Newmom2020 kıyamam ya çok geçmiş olsun.dun tırnağını keseyim derken etini kestim kanadı o kadr kötü oldum ki annemi aradim;(
Newmom2020 Gupssse çok geçmiş olsun size de, o gün o kadar çok ağladı ki ne yapacağımı şaşırdım bir de ağrı elimi yüksektir normalde aşıda falan hiç ağlamaz, çok şükür geçti şimdi ama ilk kırıldı sanmıştım