Devrim-61 canım eğer bebeğin emiyosa eds yap böylelikle sütün de artar biberona ihtiyaç duymazsın.
Şöyle söyleyim evde 5-6 tane biberon var sadece lansinoh denemedim ona da yeter artık para vermek istemiyorum dedim bebeğim biberondan mama içmek istemiyo onu anladm çnkü su koyduğumda içiyo bende kaşıkla enjektörle vermeye çalışıyorum 5 ayı geçtiği için sondayı anlıyo emmeyi bırakıyo sütüm yeterli değil ne yazıkki aktif emen bi bebekte değil ki artsın bu saatten sonra bi şekilde gün içinde az da olsa mama yedirmeye çalışıyorum