Agg0207 ben de öyle, kuruyemiş, süt, et, balık, mercimek, tahin... Ben zaten çok istiyorum emzirmeyi ama artık ağlata ağlata emziriyorum kötülük yapıyorum mutsuz oluyor gibi hissediyorum. Yoksa dediklerinizin ben de farkındayım süt onun için çok daha önemli