Anne096
ahhh kiyamam, oncelikle gecmis olsun, ne guzel bir anne olmussunuzdur kesin, hayirli olsun, saglikli olsun tum yolculugunuz bebeginizle 🙏🌿
nirmal dogum yaptim ben de, hayatimda hic basur yasamamistim.
dogumdan sonra yumruk gibi bir basur merhaba dedi, ikinmaktan icim disima cikmis derler ya, tam olarak yasadim o deyimi.
normal dogum yaptigim icin oturamadigimi zannederken aynayla bir baktim ki benim butun derdim popomdan cikan yumruk kadar bir et parcasiymis. cok agladim oyle kalacak diye, ne hayaller kurdum, hayalimde yiklar gecmis ben esim popomu girmesin diye hala sevismemisim falan.
surekli hemoroid ameliyatlari izledim durdum internetten.
ama butun stresim bosunaymis.
gecti gitti. hatta sonrasinda hic tekrarlamadi, ne kadar tuvaletimi yaparken ikinsam da, hic minicik bile cikmadi, sanki hic oyle bir sey yasamamis gibi olmaya geri dondu 🙏