minmin-hanim Bebeğim iki aylık olmak üzere. Hamileyken alışmıştım hep soda, maden suyu falan içer rahatlardım. Şimdi gaz yapar diye içmiyorum ama midem yanıyor içmek istiyorum. Gaz yapar mı acaba, zaten gazlı bir bebek iyice gazlı olsun istemiyorum.
Maheste minmin-hanim valla benim bebeğim 3 aylik ama ben hem hamileyken hem doğurduktan sonra sade soda içmeyi hiç birakmadim günde 1 tane içtim bi sıkıntı yaşamadım canm
Eylulozcan minmin-hanim canim sade soda icebilirsin hem sutunu artırır bana doktorum demisti icebiliyosan gunde 10 tane bile ic diye. Ben bi gunduz bide gece iciyodum baya sut artırıyo
elediyebiri minmin-hanim Walla Canim 40 cikana kadar hep dikkat ettim bebegim Cok gazliydi. Domates peynir yiyordum yine gazdan mahvoluyordu. Sonra her seyi yemeye icmeye basladim. Öyle de gaz oluyordu böyle de 😂😂 Ben olsam icerdim Yani. 😂😂😂
Eylulozcan minmin-hanim icebilirsin bi sıkıntı olmaz ben hamileligim boyunca ictim kızım suan 13 aylık emziriyorum ve halen icerim
GokSuM minmin-hanim ben içiyorum 🤷🏼♀️ Hatta ilk aylarda şu süt arttırıcı vita moms ların tadı şekerli geldiği için sade maden suyuyla karıştırıp içiyordum 😊
_Ozgum6658_ minmin-hanim bir sıkıntı olmuyor icebilirsin, benim bebeğim de gazliydi 4 ay çektim kurtuldum şuan bir yaşında yediklerine dikkat et bence yine de, gaz ilacı kullan mamaya dikkat et mama içiyorsa, bide ayaklarını sıcak tutun demişti bize doktor
minmin-hanim _Ozgum6658_ Sadece anne sütü alıyor. Hep dikkat ediyorum yediklerime içtiklerime ama yine de çok gazlı. Bir kaç ay daha uğraşacağım sanırım.
_Ozgum6658_ minmin-hanim gaz ilacı kullanıyor musun peki bide probiyotik kullan gerçekten işe yarıyor bebeğin karnını rahatlatıyor, gece hiç uyumazdi az çekmedim yani
Krtlmy minmin-hanim valla onu bunu bilmem ama soda acayip süt artırıyo hergün bitane içerim göğsüm boş gibiyse içerim yarım saate taş gibi olur yani ki mantıken gaz yapmaz gazını alır çocuğun bence benm alıyosa 😄