Merhaba sevgili anneler, 4 ay civarı atak döneminden kaynaklı uyku gerilemesi yaşandığını biliyorum. Biz de dibine kadar yaşıyoruz bu dönemi. On, on beş gündür gece uykularımız felaket. Gece 1 buçuk-2 saatte bir uyanıyor, başlıyor mızıldanmaya. Eğer biraz gecikir de uyanamazsam ağlamaya başlıyor. Kucağıma alıp emziriyorum. Çok iştahlı da emmiyor. Sonra 5-10 içinde tekrar uykuya dalıyor. Ben de yatağına koyup uyumaya devam ediyorum. 1 buçuk-2 saat sonra tekrar aynı şey. Bu şekilde sabaha kadar 3-4 kez yaşanıyor bu. Çalışan bir anneyim ve bazen bu durum çok katlanılmaz oluyor. Uyku eğitimi vermek istiyorum ama atak dönemi bittiğinde mi versem, nasıl yapsam bilemiyorum. Sizler nasıl atlattınız bu uyku gerilemesi dönemini? Kendiliğinden mi düzene girdi yoksa düzene sokmak için herhangi bir şey yaptınız mı? Gece uyanmasından inanın ki şikayetçi değilim ama bu kadar sık uyanması çok yorucu… Deliksiz uyumayı, ne zaman uyanacağım acaba hesabı yapmadan uykuya dalmayı çok özledim 🥺