Elf77 Kahve makinesi alıcam şöyle bol köpüklü kahve yapan memnun kaldığınız bir kahve makinesi önerebilir misiniz hanımlar şimdiden teşeklürler🤗
Berraserra Elf77 arzum okka kullanıyorum annemde stilevs bi kahve kullanıyor ikisininde kahvesi çok güzel bol köpüklü☺️
gunessenem Elf77 Stilevs Bi Kahve kullanıyorum bende kahveyi çok güzel ve bol köpüklü yapıyor tasviye ederim 🤗
ikizlerinannesi2985 Elf77 arçelik telve 2 li olan. Efsane yapıyor. Şimdi fiyatına baktım da dehşet uçmuş. 4 sene önce 500 e almıştım ben🥴
ikiprensannesii2 Elf77 Arzum okka kullanıyorum müthiş yapıyor ben tek almıştım 4 kişilik sonradan 2lisi çıktı ama çok gerek duymuyorum
_Ozgum6658_ Eşim karacadan közde kahve yapan makineden almış süt felan da ısıtıyor, hiç tavsiye etmiyorum süt ısınırken yanıyor, kahve de köpüksuz oluyor keşke almasaydi diyorum başka bilmiyorum 🤷🏻
Elyel Elf77 Awox Kafija kullanıyorum. Açıkçası ben bu kadar iyi beklemiyordum. Uygun fiyatlı ve gayet güzel bir makine. Memnunum, öneririm.