Bebeğim 2 aylık. Geceleri emmesi için uyandırıyorum. Uyandırmak için de önce altını değiştiriyorum. Çünkü uyanmazsa doğru düzgün emmiyor. Uyanmazsa da sağıp uykusunda biberonla veriyorum. Ama burda okuyorum gece uyanmasın diye altını değiştirmiyorum falan diyolar. Uyanmadan nasıl emziriyorsunuz. Normalde 15+15 dk emziriyorum. Ama uykulu olduğunda 5 dk anca emiyor. Nasıl yapmam gerek