13 aylık kızım dün geceden beri ateşli calpol ve dolven dönüşümlü veriyordum ama ne yaptıysam düşüremedim ateşini ve kafası cok daha fazla yanıyor. Diş olduğunu düşünüyorum çünkü her dişinde cok ateşlenen bi cocuk hep böyle oldu. Bugün acile götürdüm düşmeyince evde 37.9 du ateşi yolda hava biraz serin diye düştü ateşi o iyi geldi. Doktorda öyle cok ilgili degildi oda diş dedi ama korkuyorum. Ateş dışında başka bi belirti yok ama cok aglıyor huysuzlanıyor yemiyor başından düşmüyor ateşi. İster istemez bi tedirginim annelik iste ne kadar bilsende korkuyosun. Başından geçen yada bi fikri olan yazabilir mi 😔