BabyAsiia Aptamil kullanıyorduk, Sma Conforta geçtik.
Gaz konusu biraz daha iyi gibi, en azından fışkırarak kusmuyor ağzından burnundan her yerden kusuyordu ki 40 ına kadar o kadar uysal ve sessizdi ki kendim nazarlayacağım diye korkuyordum. Yine geceleri çok güzel uyuyor ama uykuya dalmadan önce çok ağlıyor emmiyor meme reddi dedikleri şey böyle mi oluyor onu da bilmiyorum