BirAnneBirBebekkkKk benim hocam, pegem, yediiklim ve yargı genelde bu 4 kaynaktan çalışıyodum. YouTube da benim hocamın yayınlarını dinleyerek devam etmiştim her gün mutlaka türkçe çözerdim diğer dersleri iki günde bir olarak paylaştırırdım kendine şartlamaktan ziyade yapabileceğin program ayarla böylelikle daha verimli olur ben öyle yapmıştım ama alana fazla çalışamadm o yüzden alandan yüksek puan alamadm bu sene de kızım küçük gözüm almıyo çalışmayı seneye tekrar başlamayı düşünüyorum.
Allah yardımcın olsun ☘️