Çok geçmiş canım öncelikle geçen sene benim eşimde oldu ama bebeğimle bize bulaşmamıştı.Hatta hastayken test yaptırdı kaç kere negatif çıkmıştı ama duzelmiyordu da bizde negatif nasılsa diye sakinmamistik. Tomografide çıkmıştı en son düşün bir hafta boyunca o hastayken hep beraberdik ama şükür birşey olmadı inşallah size de geçmeden atlatır eşiniz.