Herkese hayırlı geceler.16 aylık kızım 2 aya yakındır yürümeye başladı. Ama sürekli düşüyor.Önünde bi enger varsa durmuyor ve takılıp düşüyor.örnegin ayagının onunde oyuncak varsa basıp geciyo düşünüyor .Normalmi acaba tam olarak ne zaman düzgün yürürki?