Minikminik1420 Kızlar bebeğim 13 aylık yeni yürüme aşamasında ama farkettim ayaklarını dışa basıyor? Var mı bilgısı olan?
Minikminik1420 Pinar272727 ya instamom nazlı altac var ya yok corap giydırılmesın sakın fln demiş ya kış yanı nası gıydırmıcez
Pinar272727 Minikminik1420 evet doktorda bize öyle dedi. Mümkün olduğunca çıplak ayakla gezdirin diye