Asya2 Bacılar 2 aylik bebek kafasını bedenini ne kadar tutabilir yani kaldirinca falan hep kendini bırakıyor ayaklarını topluyor kafasina tutamıyor doğru düzgün normal mi acaba ben mi kuruntu yapiyorum?
cicekbahcem Asya2 canım benim çocuktan çocuğa değişir,dört aya kadar normal hiç sıkma canını,altı aya kadar tutamayan gördüm ben şimdi kocaman çocuk hiç bir sıkıntısı da yok.
Tkerman Asya2 daha çok küçük biraz zaman ver arada sen yanındayken yüzüstü koyabilirsin o boyun kaslarının gelişmesine yardımcı oluyormuş doktorum önermişti.
Bao Asya2 normal. Çok az tutabilir. Henüz kasları gelişmedi. Gereksiz kuruntu yapmayın. Yapabildiğiniz kadar yüzüstü egzersiz yaptırın.
Toprakaren Asya2 çocuktan çocuğa değişiyor bizim ki 2 ay 13 günlük 1 2 dj falan tutuyor sonra yoruluyor dinlenip takrar kaldırıyor ayaklarını düz tutor yüz üstü yatırınca omzuma gaz çıkarma pozisyonuna alınca baya dik tutuyor
Asya2 cicekbahcem daha dik durması falan gerektiği söylendi banada kacgundur aklıma takıldı🤦♀️ Cok sağol