ayni sey bizde de olduu 😪 nasil da panik olmustum annemi yengemi teyzemi aramistim bilgi almak icin 😂😂 üşütmüstur canim dikkat ediyorz ama işte bazen cok sicak oldugu icin yediklerimz bize normal geliyo ama aslinda soguk yiyip iciyorz buda bebekleri etkiliyo 😊 ben sadece bi bardak soguk su icmistim bana kalirsa soguk dgldi pek ama sogukmus 😂