mkozen Kullananlar memnun kalanlar var mi? Bebeğim 1 aylık kolik. Titreşimi gaza iyi geliyo diyolar uykuya kolay dalıyormuş doğru mu
Fasulye12 mkozen ben kullandım ama titreşimini pek sevmedi manuel olarak sallanmak daha çok hoşuna gitmişti titreşim fonksiyonunu az kullanmısızdır ,bir de 2.aydan sonra anakıcağında durmaya başlamıştı öncesinde durmak istemiyordu
E_doga Benim kızımda kolikti ve hiç sevmedi. Hamak aldım onu daha çok sevdi. Belli olmuyor pek belki sizinki sever