sevimeyuboglu61 Arkadaşlar selam, 2.5 yaşındaki oğlum için pijama takımı önerisi istiyorum. LCW nin kalıpları çok dar Önerdiğiniz marka var mı
mihrosum sevimeyuboglu61 aaaa pentiiii canım al bir daha Baska yerden almasın.hemde ındırımlı oluyor. Kıs ıcı. Termal aldım simdı de baharık kullanıyorum
AtaVeAnnesii sevimeyuboglu61 H m pijama takimlarini oneririm hem ince hemde salas duruyor rahat ediyoruz👍
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi sevimeyuboglu61 Lcwaikikiden iki pijama söyledim kızıma. Birinin kumaşı harika bişey diğeri daha esnemeyen ama.yumuşaktı. ikisindende memnun kaldım. 🥰 2 yaş bu arada. 24-36 beden.
sevimeyuboglu61 mihrosum canımm bizim ev sıcak oluyor çok, acaba Penti de ince model var mıdır Mağazaya gidip incelerim
sevimeyuboglu61 Deletedmom0099 ya bizim burda pek beden yok o yüzden hiç kestiremiyorum kalıplar nasıl acaba
Deletedmom0099 sevimeyuboglu61 onlinedan alıyorum her zaman, mağazada hiçbir şey bulamıyorum kızım suan 15 aylık 18-24 aldım kısın tam olucak şuan hafif büyük
sevimeyuboglu61 AtaVeAnnesii ya h&m kullanıyordum, inceliği ve kalıbı çok güzeldi bu sezon söylediğim pijama set kalıbı çok dar çıktı iade ettim
sevimeyuboglu61 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi mağazada gördüğüm modeller enden çok küçük geliyor o yüzden anlayamadım 🙄 belki de benimki 2.5 yaşında tam arada 3-4 küçük geliyor gözüme 4- 5 yaş çok uzun Çok teşekkür ederim yorumunuz için, online da planları da kalıp olaraktan kestiremiyorum 😌
AtaVeAnnesii sevimeyuboglu61 Bedenle ilgili olabilir aslinda batman setlerini kullaniyoruz aklimizda bulunsun gerci kiz mi erkek mi bilemedim ama☺️
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi sevimeyuboglu61 Boy kilo orantılı baksanız aslında. Ben mağazadan hiç almıyorum hep online aldım.