Beni gerçekten o kadar sinir ediyorki bu durum. Her seferinde hadi diyorum rahatlıyor herhalde bu şekilde sabret. Ama zaman geçtikçe sabrım tükeniyor çünkü devamlı çekiştiriyor canım acıyor. Bazen kucağımdayken de yapıyor. Bi iş yapmaya çalışıyorsam gene çok sinirleniyorum. Yani sanki beni sürekli çekiştiriyor gibi. Ve canımı da acıtıyor. Yapma dedikçe daha sıkı tutuyo resmne kendimi zor kurtarıyorum. Topluyken bile ensemin üstündekileri eliyle kanırta kanırta çıkarıp yoluyor. Benim bebem mi vahşi ben mi çok tahammülsüzüm bilemedim. Sizin bebeler nasıl? Böyle sizi gıcık eden huyları var mı ? Anneliğimi sorgulayacağım benden başka herkes her şeye hoşgörülüyse 😂