Name123 gripte tat koku kaybı olmuyor ki korona kadar canim birde bu doktor nasıl gripsin demiş sana hayret ya biz eşim için gittik doktor bu zamanda grip diyip geçiştiremeyiz mutlaka test yaptırman lazım dedi ve pozitif çıktı sonucu, öyle bir belirtisi de yoktu ne tat, koku kaybi nede diğer belirtileri sadece burnu tıkalıydi sesi grip gibi geliyordu bu böylede devam etti 3 gün sonra o da geçti hiç bir şeyi yoktu çok şükür ama 14 gün karantinada kaldık