Sonsuzmutluluk benim 6.5 aylık kızım oldu. Doktor antibiyotik vermek istemedi. 2 gün hava verelim eğer rahatlamaz ise antibiyotik mecburen dedi. Çok şükür hava ile toparladı. Ama bende evde sarımsaklı yağı sürdüm. Udi hindi yağı içirdim. Cvit verdim. D vitamini ölçüsünü 2 kat arttırdım.