Merhaba, ☀️
5 yıl sonra tüp bebek tedavisi ile Dünya’ya gelen , Öğretmen bir babanın tek evladı olan Aren bebek için size yazıyorum.
Aren Sma tip 1 ile mücadele ediyor. 19 aylık bir bebek yutkunma kaslarını kaybettiği için 6 kiloya kadar düştü. Bilindiği gibi iyileşebilmesi için ZOLGENSMA adlı ilacı alması gerekiyor ve Ülkemizde maalesef bu ilaç yok , yurt dışından gelen teklif ise yaklaşık 1.8 milyon dolar. Kampanyamız Ocak ayında başladı ve şu an %42sı tamamlandı ,elimizden tutan hiç kimse olmadı. Bir annenin ve babanın ve bir çok da gönüllü abi ve ablaların Duasına ve umuduna destek verirseniz çok mutlu olurum🙏🏻
❗️Valilik iznimiz mevcuttur❗️
Lütfen Aren’imizi yaşatalım. Elimizden tutun.
Bir Bebeğin sessiz çığlığına kulak verin lütfen…
Olumlu yada olumsuz cevabınız her ne olursa olsun bana bildirirseniz seviniriz.🙏🏻
🎈 Turkcell - Türk Telekom -Vodafone hatlarınızdan AREN yazıp 2707′ye mesaj atarak 20 TL bağışta bulunabilirsiniz.
📌TR İBAN:
TR48 0001 5001 5800 7313 4668 53
VAKIFBANK ŞÜHEDA KAYA
Açıklama: Yaşasın Aren
https://taplink.cc/arenyasasin_tip1