23 aylık olmak üzere bezini çıkarıp eve 💩yapıyor. Son 1 haftadır masanın üstüne halıya bulduğu her yere 😪 kaşla göz arasında yapıyo ve ben yetişemiyorum. Sinirlenmeden sesimi yükseltmeden güzelce anlatıyorum ama inatla devam ediyor. Üstünde pijama çorap bırakmıyor. Allah aşkına başına gelen ve atlatan anneler yardım etsin. Bugün yere yaptığı kakayı duvara sürmüştü 😪🥺 herşeye ağlıyor asla söz dinlemiyor. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım 🥺