Mvmv canim bebegim 3 aylik oldu bende basta senin gibiydim bu seferde biberona alistigi icin emme sureleri kisaldi sut azaldi nerdeyse bitmis gibiydi meme reddi yasadik simdi tekrar eds sistemiyle mamayi goguste veriyorum biberonu hic kullanmiyorum bestlak sut arttirici damla ve solgarin bir vitamin destegi var ikisinide duzenli kullandim sutum yeniden gelmeye basladi tahinde sutu arttiriyor bunlari deneyip bol bol uyumaya calis sutun geri artar 😊 pozitif dusun ayrica dunyada tek mama ile beslenen bebek bizimki degil eskiden mamami varmis dusun inek sutu verirlermis gazdan bebek mahfolurmus ama sonucta yinede buyuyorlar. o zararli bu zararli diye asiri korumaci sekilde dusunup kendimizi yipratiyoruz 😔 bu iskenceyi kendine yapma