Arkadaşlar 2.5 aylık bebeğim var, alerjik olduğu için alerji maması kullanıyoruz aynı zamanda da benim sütümü sağarak veriyorum meme tutmuyor çünkü küçük sıpa yaklaşık 1 aydır. Sütüm çok boldu 120 ccye kadar çıktığı olurdu tek seferde sağınca. İki gündür 30 cc zor çıkıyor. Başına gelen var mı akıl verin lütfen sütüm kesilsin istemiyorum 😔