2205 Goktug4343 ben yaşadığımız an için kenarda ufak bir şey tutarım. Geleceği çokta düşünmem açıkçası. Şu an onu rahat yaşatayım iyi yaşatayım. Ben anı yaşarım
ARORA Goktug4343 normal yatırım yapıyorum işte şu köşe çocuğa ait diye özellikle belirtmiyorum zaten bizim olan herşey yavrumuzun bu senin bu bizim ayrımı olmaz
Goktug4343 2205 ya şu covit süreci gerçekten sonumuzu dusunecegimiz bir süreç oldu. Oyuzden düşünüyorum acikcasi
Goktug4343 ARORA ben geleceği için 3-5 bişi konulabilir ayrıca diye düşünüyorum açıkçası 100 lira bile olsa onun adına
AgentMom Goktug4343 altın hesabı ve bes yaptırdık. 3 ü nede. Ayrıca özel sigorta yaptırıyoruz. Birde her ay 200 TL kumbaraya para atıyoruz.
AgentMom Goktug4343 evet canım. Bes e aylık 125 TL Den 375 TL yatırıyoruz. Altın her ay hepsine ortak bir gram alıyoruz. Kumbaraya da 600 TL atıyoruz. En azından toplanan belli oluyor.
Mom7676 Goktug4343 18 günlükken hem Euro hemde TL hesabı açtık tek yatırımımız bu şekilde 🤷🏻♀️tek maaş olunca
Nursena19 Goktug4343 bu zamanda yatırım yapabilen zengindir bence 😅 yoksa her şey uçuk fiyat zor yetişiyoruz zaten yatırım yapmak neyimize ☺️🤷♀️
O83 Biz gümüş hesabı artık. 1,5 senede para 2,5 katına çıktı. Şimdi yükselmiyor. Borsaya atacağız. Star Atlas diye bir borsa şekli var. Elim çok araştırır. Ve her daim doğru adımlar atar. Sizde araştırın star atlası derim
Duruuannesi Goktug4343 bizde adına bes açtık eşimin ve benim de besimiz var hepsini onun için biriktiriyoruz şuan