Bugün 40 günlük oldu bebeğim doğduğu günden beri aynı sorunu yaşıyoruz. Doktorun önerisiyle biz de serum fizyolojik ile burnunu temizleyebiliyoruz ancak boğazındaki o hırıltı ve balgamı atamıyor. Huzursuz oluyor uykuya bile geçişi zor oluyor.. tekrar doktora götürdüm ciğeri vs temiz çıktı. Nasıl atlatabiliriz diye sorduğumda yenidoğan çoğu bebekte olduğunu ve büyüdükçe azaldığını söyledi.
temizlemeye devam edecekmişiz, büyüdükçe burun delikleri genişledikçe burnu akar ve geçermiş.. bilemiyorum içime sinmiyor böyle ama 2 doktorda aynı şeyi söyledi. Sizin doktorunuz farklı bir şey önerirse bana da söyler misiniz