Ecrintugce Anneler merhaba dolaptaki sağılmış sütü ısıtıp bebeğime verdim ama hepsini bitiremedi. Sütü tekrar ılıtıp bebeğime verebilir miyim? Bir sakıncası olur mu? Bilen var mı? Sütü dökmekte istemiyorum 🙁