Sabah 8 de uyandık ne yaptım yemedi bu arada 4ay 27 günlük gece en son kaçta uyanıp mama yaptığımı hatırlamıyorum ama hava aydınlık değildi yani onu biliyorum. Neyse 8 de uyandı yemedi taa saat 1 i geçti 3-5 yudum mama içti sonr saat 3 gibi 5 kaşık yoğur yedi çay kaşığı yani neyse saat 5gibi 100 cc mama bitirmedi uyudu saat 8. 30 da uyandı hala birşeyler yemiyor acıkmıyor mu anlamıyorum toplasam bugün 200 cc içmedi yani kaç gündür böyle iştahsızlık var ama bugün bir başka yani diş demeyin 2 tane dişimiz çıktı hani şükür hafif geçiriyoruz ama şöyle Birşey de var ağlamıyor uzandıgı yerde durur oyun oynuyorum gülüyor