Merhaba anneler. Kış geliyor yavaş yavaş. Evde bedensel ne gibi etkinlikler yaptırabilirim. 29 aylık oldu oğlum. Yazın park, bahçe vs enerji atıyordu. Şu an evde bedensel olarak tek yaptığı koşmak😬 sakin de bir çocuk kendi kendine oyun kurup hoplayıp zıplamaz. Tavsiyeleriniz önemli 🙏