Kızlar merhaba henüz çok acemiyim sizlere birkaç sorum olucak cevaplarsanız çok sevinirm.
1) 13 günlük bebeğim var 37 haftalık doğdu sürekli uyuyor. Uyandırmak için 1 saat uğraşıyoruz zar zor uyanıyor ve sadece 3-4 dk emiyor en fazla 10 dk sonra direk yine uyuyakalıyor ve 2-3 hatta 4 saat uyuyor uyandırıyorum memede1 dk emip uyuyor. Sütümü sağıp veriyorum onu uyurken içiyor bir süre sonra onuda bırakıyor. Bu emmek ona yetiyor mudur 5den fazla çişli kakalı bezi de çıkıyor.
2)gündüzleri çok güzel uyuyor ama geceleri sürekli ıhlıyor kucağa alıyorum susuyor koyuyorum tekrar ıh ıh diyip duruyor. Gözlerinden uyku akıyor ama bir türlü uyuyamıyor meme veriyorum emmiyorda bunun sebebi nedir ? Heleki Kakasını yapmadığı zaman çok ıhlıyor yapınca rahatlıyor. Uykusunda da birden bire gaz giriyor sanırım birden ağlıyor gaz damlası da kullanıyorum ama neden böyle.
son olarak şuan kaç cc süt içmesi gerekir ?