yigitinanneesii Bebeğim mamasını yedikten sonra öksürüyordu, sanki balgamını çıkarmaya çalışıyormuş gibi. Çok zorladı sanırım bir anda kustu onda da balgamlar olduğunu fark ettim sizce acile götürmeli miyim? Birden Yoğun bir şekilde kusunca çok korktum
Roza28 Bizim de öyle başladı, beş gün oldu hala toparlanamadı. Götürün, balgam sökücü vereceklerdir. Salgın. Antibiyotik de gerekebilir.