Nrdnozn 4-5 güne kadar normal yapmaması. Mama ilk 1 ay alışana kadar kabızlık yapar çünkü alışması lazım. Yapmadığı günlerde uyaran vererek yaptırabilirsin. Biz öyle yapardık, zeytinyağı ve kulak pamuğu ile popoya uyaran yapardık, kakasını yapabilirdi. Doktorun önerisi ile tabi. Bence lağmandan daha sağlıklı