Gögüslerimin büyüklüğünden ve emzirdiğim için sarkma oldugu için küçültme diklestirme ameliyatı olmayı düşünüyorum. Acaba olan arkadas var mı tecrübelerini yazabilir mi? Agrılı mı ne zaman toparlanılıyor. Olduktan sonra pişman oldu mu yada iyiki oldum dedi mi?
Birde doktor önerisi olan