Merhaba arkadaşlar kızım 29 aylık oldu bizimle yatıyordu 2 hafta evveline kadar ancak biz covid olunca odasını ayırmak durumunda kaldık. Ayırmışken devam mı etsek böyle yoksa yanımıza geri mi alsak o ayrı bir durum çünkü çok sık uyanıyor son günlerde.. Ayırırsak şayet hangi tip yatak önerirsiniz ev 2+1 bir çok kıyafet oyuncak VS toplar diye ben baza almayı düşündüm ama siz nasıl bir yol izlediniz.. Hangi marka model aldınız önerileriniz açığım🌸😍