6 aylık kızım oyuncaklara, koltuğa, masaya her yere sürekli vuruyor yani kasıtlı mı yapıyor keşif için mi bilmiyorum 🤷♀️ Kimin kucağında oturursa otursun hemen saçlarına yapışıp çığlık atıyor herkesin suratını yoluyor. Daha 6 aylık olduğu için bilinçli yaptığını sanmıyorum ama yine de endişeleniyorum aranızda bunu yaşayan var mı normal bir durum mu?