pogacayanakli_aylamm Rehoo banada ayni sekilde konusuuorlar bos verin ama düştükten sonra kafa sallama iyi degil yani bizden ultrason istedi doktor kanama varsa mr cekecez dedi. Cok sukur bisey cikmadi. Yarin bence goturun doktora inslalah bosey yokturdur
Rehoo Mom262627 evet koydum yine hiç bi anormallik yok ama yüzüstü duruyor ya çağırıyorum bakıyor kafası geri gidiyor öne çekiyor o da
pogacayanakli_aylamm Sevda6767 beyin cerrahisi genel durumuna bakti gerek yok dedi. 1 2 saar daha biseh vermeyin kusarsa getirin cekelim dedi col sukur kusmadi ama 1 hafta sonra kafada titreme basladi git gir arrti simdide cenesi kasilarak titriuor ama bana sanki bilerek uapiuor gubu geliuor bazen heyecanlaninca yapiyor cunku
Minimini25 pogacayanakli_aylamm e sizinki asıl baya bir sorun burda doktora git demişsiniz ama siz neden nörolojiye gitmedniz.
Sevda6767 pogacayanakli_aylamm evet çene titretmesi bilerek yapıyor olabilir çünkü ikizlerimden biri de o tarz bir şey yapıyor dişini sıkıyor kaşınıyor. Ama kafada titreme ben de bilemedim canım. Geçici bir durumdur inşallah bir sıkıntı çıkmaz canım 🌸
Sevda6767 Rehoo canım bence cevabı bekleme. Korkma aşırı panik de olma ama Allah korusun önemli bir durum olabilir. Hiçbir şey çıkmaz Allah’ın izniyle ama için rahat etsin
pogacayanakli_aylamm Sevda6767 cene titremesi degil cenesi kasiliyir kafasi titriyor 5 saniye boyunca ama bunu ben farkettim heyecanlaninca yapiyor. Eeg cektirevem artik hersey icin en onemlisi erken davranabilmek
Sevda6767 Rehoo canım belli olmaz ki ya. Yani o an bir şey olmamış ama baksana şimdi anormal bir durum oluyor
pogacayanakli_aylamm Rehoo benve belirti gostermesine gerek yok zaten cocum gostermis boynunu tutamıyormuş. Bizkm bebegjmizd3 anlattigim gibi kafada titreme oldugu icin beyinde kanama var mi diye ultrasona gonderdi doktor. Yani travmaya bagki olusmus olabilir. Her ihtimale karsilik götürün bence
Efem123 Rehoo benim bebeğimde 6 aylık biraz önce koltuktan düştü 2 saat uyutmadim şuan uyutuyorum çok uykusu vardı kızlar bişey olur mu yaa çok korkuyorum bizdedr kusma vs bişey yok suanaa kadar Alalhim bı anlık dalgınlık çocuklarımızın canını yakıyor 😔
pogacayanakli_aylamm Efem123 kusma vb yoksa uyutun zaten en az 2 saat uyutmamak gerekti. 24 saat icinde gozlemleyin. Birsey olmaz insallah
Kalpsizim33 Rehoo hemen acile götürün film çekilip bakılması gerekiyor neden o anda götürmediniz kafa taranmasına bağlı reaksiyon olabilir Allah korusun durumunu bende merak ediyorum lütfen bana da yaZın geçmiş olsun kuzucuğa
AseLBebek26 Rehoo hanimefendi bu korkutmak degilki, olagan dışı bir şey oluşmuş daha önce yoktu diyorsunuz, yeterli değil mi zaten bu korkmak icjn tedbirli davranmaniz Gerek , birde ilk 24 saat önemli 24 saate kadar reaksiyon oluşabiliyor
Kalpsizim33 Rehoo kortkutmadım canım böyle durumda hemen gidip gözetim altında olmak daha iyi anlamında söylemek istedim
Efem123 pogacayanakli_aylamm inşallah çok sağolun hastaneye goturmedim ama iyimi yaptım kötümü yaptım bilemedim ya 😔
pogacayanakli_aylamm Efem123 kac cm den dustu peki. Gozde kayma her zmanki halinden farkli bir durum yoksa bir sorun olmaz merk etmeyin.
Rehoo pogacayanakli_aylamm eşiö sürekli bişey olmaz diyor yarında yaparsa götürürz diyor bi laf anlatamadım delircem mideme ağrılar giriyor bugün yoktu bu kafa şeysi bu akşam farkettim